Ar ceļošanā noderīgu tehnoloģiju idejām jauniešus aicina pilnveidot tūrisma industriju
Alīna Kozlovska
Jaunieši tiek aicināti piedalīties tūrisma tehnoloģisko risinājumu konkursā “Latvia Tours Traveltech 2018”, kura mērķis ir sekmēt jauno prātu iesaisti tūrisma attīstībā, stimulēt jaunu nozares tehnoloģisko risinājumu izveidi un to praktisko pielietošanu industrijas ikdienā.
Konkursā aicināts piedalīties jebkurš Latvijas valstspiederīgais, kas pašlaik studē vai jau ieguvis augstāko izglītību. Piedalīties iespējams individuāli vai komandā līdz piecām personām. Dalībnieki aicināti iesniegt idejas par tehnoloģiskajiem risinājumiem, kas palīdzētu uzlabot un pilnveidot tūristu ceļošanas pieredzi.
Konkursā jāiesniedz kodolīgs radošās idejas apraksts, sekojot nolikumā pievienotās formas struktūrai. Konkursa dalībniekiem jāsagatavo īss izvēlētās tēmas vai problēmas, kuru piedāvātais tehnoloģiskais risinājums risina vai atvieglo, apraksts, piedāvātā tehnoloģiskā risinājuma apraksts, izpētot, vai līdzīgi risinājumi jau pastāv tirgū. Nepieciešams raksturot arī piedāvātā produkta mērķauditoriju un iezīmēt tā komercializēšanas idejas. Pēc vajadzības var pievienot arī inovācijas maketu vai vizualizāciju.
Izstrādājot ideju, dalībniekam jāizvēlas kāds no “Latvia Tours Traveltech” konkursa organizatoru piedāvātajiem tematiem, piemēram, risinājumi informācijas sniegšanai / saņemšanai starp tūrisma aģentūru un klientu, risinājumi aviobiļešu cenu apskatei un rezervāciju veikšanai, risinājumi virtuālās ceļošanas pieredzei, risinājumi personalizētai maršrutu izstrādei u.c. Konkursanti drīkst izmantot un iesniegt arī savus studiju procesā tapušos vai topošos projektus. Sacensības norisināsies divās kārtās: kompetenta un neatkarīga žūrija starp saņemtajiem darbiem izraudzīsies piecus labākos, kas tiks virzīti otrajai kārtai. Otrajā atlases kārtā jeb konkursa finālā konkursantiem savas idejas būs jāprezentē žūrijai klātienē.
“Tehnoloģijas ir pilnībā izmainījušas pašu tūrisma nozari, jo pašlaik internets ir pamatavots, kur meklējam ceļojumu piedāvājumus, tiešsaistē notiek arī aviobiļešu un viesnīcu rezervācija. Attīstās arī tūrisma tehnoloģiju niša, izstrādājot gan mobilās lietotnes, gan citus ceļošanā noderīgus tehnoloģiskos risinājumus. Ticam, ka arī pašmāju prātiem ir perspektīvas idejas, kuru attīstību ar šo konkursu varam veicināt,” saka “Latvia Tours” direktore Ieva Keiša.
Pērn par “Latvia Tours Traveltech” konkursa laureātu kļuva Gustavs Mārtiņš Upmanis, kurš nāca klajā ar ideju par pasākumu platformu “Kurp.es” (kurpes.lv), kas atkarībā no katra lietotāja interesēm atlasa viņam aktuālus pasākumus. Pašlaik “Latvia Tours” kļuvis par investoru, sekmējot šī produkta tālāku attīstību.
Interesenti konkursam var pieteikties līdz šā gada 30. martam, aizpildot pieteikuma anketu, kas pieejama šeit. Darbs jāiesniedz līdz 4. aprīlim. Konkursa pirmās vietas ieguvējs saņems dāvanu karti EUR 1000 apmērā no “Latvia Tours”, savukārt otrās un trešās vietas ieguvēji saņems dāvanu kartes attiecīgi EUR 700 un EUR 300 vērtībā. Ceturtās un piektās vietas ieguvēji iegūs pārsteiguma balvas.
Ar konkursa nolikumu ikviens var iepazīties šeit.
Papildu informācija:
Alīna Kozlovska,
Konkursa koordinatore,
E.: alina.kozlovska@strategies.lv
T.: +371 26123379