Vieslekcijas laikā radoša digitālā satura mārketinga aģentūras “New Black” pārstāvji pastāstīja studentiem par savas aģentūras pieredzi efektīva mārketinga komunikācijas satura veidošanā, par lielāko sabiedrisko attiecību kampaņu Latvijā, kas ir saņēmusi neskaitāmas godalgas vietējos, reģionālajos un starptautiskajos konkursos. Kampaņa palīdzēja aģentūrai kļūt par Aģentūru Nr.2 Latvijā un Nr.5 Baltijā. Vieslekcijas izskaņā Artūrs Mednis un Kristīne Rasnača atbildēja uz vairākiem studentu jautājumiem.
Radošā digitālā satura mārketinga aģentūra “New Black” ir strādājusi ar vairāk kā 90 dažādiem zīmoliem kā Latvijā, tā ārzemēs. Pēdējo 8 gadu laikā, vadot ikdienas komunikāciju sociālajos tīklos, izstrādājot mārketinga un komunikācijas stratēģijas un kampaņas, kā arī veidojot mājaslapas, aplikācijas un citus satura mārketinga risinājumus.