2013. gada 12. martā pl. 16.00-18.00 324. auditorijā „Mārketings: aktualitātes un attīstības virzieni”.
Izskatāmie jautājumi: - „Uzņēmumu mārketinga vadīšanas aktuālās problēmas” – kvantitatīvā pētījuma rezultāti.
- „Makrolīmeņa marketings”.; “Makrolīmeņa mārketinga nozīme tūrismā: problēmas un aktualitātes”.
- "Mārketinga darbības aktualitātes banku sektorā.
- „Stratēģiskā mārketinga, digitālo risinājumu un mārketinga speciālistu loma uzņemējdarbībā: tirgus aktuālitāte, tendences, problēmas”.
- “Mārketinga pētījumu jaunie virzieni – neiromārketings”.
Darba programmā:
1. SEMINĀRA - DISKUSIJAS ATKLĀŠANA: Dr. hab. Oec., prof. Valērijs Praude
1.1. Mag.Oec. Jeļena Šalkovska, Dr. Oec. Anda Batraga, LU.
„Uzņēmumu mārketinga vadīšanas aktuālās problēmas”– kvantitatīvā pētījuma rezultāti.
1.2.
Rihards Kalniņš “Makro līmeņa mārketings”. LIAA. Dr. Oec. Aija van Der Steina, Tūrisma nozares pārstāvis:
“Makro līmeņa mārketinga nozīme tūrismā: problēmas un aktualitātes”.
1.3. Inna Bērziņa
Swedbank mārketinga vadītāja.
„Mārketinga vadīšanas aktualitātes banku sektorā.
1.4. Stratēģiskā mārketinga aģentūras pārstāvis: Mag. Modris Šķēls – SIA mCloud Biznesa attīstības vadītājs; Agris Magons – SIA mCloud Pārdošanas nodaļas vadītajs, CEO.
„Stratēģiskā mārketinga, digitālo risinājumu un mārketinga speciālistu loma uzņemējdarbībā: tirgus aktuālitāte, tendences, problēmas”.
1.5. Arta Kudlāne, TNS klientu atbalsta vadītāja; Ilva Pudule, TNS lielo klientu direktore.
“Mārketinga pētījumu jaunie virzieni – neiromārketings”.
2. DISKUSIJA. Diskusiju vada: Dr. Oec. Aija van der Steina
Diskusijā piedalās: Semināra - diskusijas dalībnieki
3. SEMINĀRA - DISKUSIJAS NOBEIGUMS.