Ar vieslekciju 27,novembrī maģistra studiju programmas “Vadības zinības” mārketinga vadīšanas apakšvirziena studentiem viesojāsuzņēmuma KANTAR TNS Klientu atbalsta vadītāja Alise Lāce. Pirmā kursa maģistrantiem tā bija lieliska iespēja iegūt vērtīgu pieredzi tieši no nozares profesionāļa, kā arī uzdot sev interesējošos jautājumus.

Vieslekcijas laikā A.Lāce skaidroja studentiem KANTAR TNS pētījumu metodiku un procesa īpatnības, iepazīstināja ar KANTAR TNS veikto pētījumu rezultātiem. Studenti tika iepazīstināti ar respondentu atlases principiem un respondentu stimulēšanas metodēm, kuras izmanto KANTAR TNS. Lektore pastāstīja par neiromārketinga pētījumiem un to rezultātiem, par darba specifiku ar KANTAR TNS klientiem. Vieslekcijas izskaņā A.Lāce atbildēja uz vairākiem studentu jautājumiem, kas liecināja par lielu interesi pret izklāstīto materiālu. KANTAR TNS ir vadošā pilna servisa tirgus, sociālo un mediju pētījumu kompānija Latvijā. KANTAR TNS nodrošina klientiem plašu pētījumu klāstu - gan patērētāju vajadzību izpēte, uzņēmumu reputācijas un darbinieku apmierinātības novērtēšana, zīmolu atpazīstamības un marku tēla pētījumi, produktu testi, noslēpumainā klienta pētījumi, gan starptautiskiem standartiem atbilstoši mediju (TV, radio, preses, interneta) auditorijas pētījumi, informācija un analīze par mediju lietošanas ieradumiem un mediju reklāmas apjomiem. KANTAR TNS uzņēmums Latvijā līdz ar KANTAR TNS uzņēmumiem Lietuvā un Igaunijā veido lielāko tirgus un sociālo pētījumu centru Baltijas valstīs. Vadībzinātnes nodaļa sadarbojās ar TNS Latvia uzņēmumu kopš 2010. gada.  

Dalīties