Š.g. 24. oktobrī sākas starptautiskā medijpratības jautājumiem veltītā nedēļa. Tās ieskaņā SZF Komunikācijas studiju nodaļas studentes no maģistra un bakalaura studiju programmām Silvija Rudzika, Beāte Kobiņeca un Anželika Litvinoviča un docente Klinta Ločmele, atsaucoties ielūgumam, viesojās Rīgas pilī, Valsts prezidenta kancelejas, IREX Baltijas Medijpratības programmas un Drošāka interneta centra organizētajā diskusijā ar Valsts prezidenta Egila Levita klātbūtni “Manas Latvijas tēls. Kā atšķirt informāciju no dezinformācijas?”. Tās noslēgumā klātesošai auditorijai no izglītības iestādēm un bibliotēkām tika prezentēti arī jaunākie resursi medijpratības izglītībai, tostarp arī Komunikācijas studiju nodaļas mācībspēku un studentu pavasarī radītais medijpratības stundu plānu un uzdevumu krājums "Esi medijpratīgs!".
Šonedēļ plānoti vairāki medijpratības veicināšanai veltīti pasākumi. Ar krājumā "Esi medijpratīgs!" iekļautajām praktiskās medijpratības apguves metodēm Klinta Ločmele iepazīstinās pedagogus Latvijas Nacionālās bibliotēkas organizētajā tīmekļseminārā "Sākumpunkts medijpratībai – materiāli un metodes darbam ar bērniem un jauniešiem”. 25. oktobrī Baltijas Medijpratības samitā kā medijpratības apguves labās prakses piemēru prezentēs medijpratības izlaušanās istabas spēli, ko bija iespēja izspēlēt arī ikvienam Sālsmaizes nedēļas dalībniekam. Savukārt 27. oktobra plkst. 10.30. SZF 414. auditorijā ikviens interesents ir aicināts uz atklāšanas pasākumu iniciatīvai senioru un studentu savstarpējās saziņas un medijpratības stiprināšanas iniciatīvai. SZF šajos pasākumos plašāku sabiedrību iepazīstina ar IREX Baltijas Medijpratības programmas ietvaros radītiem resursiem, medijpratības izglītības rīkiem un iniciatīvām.
Visā pasaulē no šī gada 24. līdz 31. oktobrim norisinās jau vienpadsmitā UNESCO Pasaules medijpratības un informācijpratības nedēļa (Global media and information literacy week), kuras tēma šogad ir “Uzticēšanās stiprināšana: priekšnoteikums medijpratībai un informācijpratībai”. Nedēļas mērķis ir veicināt medijpratības un informācijpratības attīstību, lai uzlabotu cilvēku kritiskās domāšanas prasmes informācijas, mediju un tehnoloģiju jautājumos, kā arī sekmēt pilsonisko līdzdalību, pašizpausmi, ekonomisko attīstību un cīņu ar dezinformāciju.