Photo: Unsplash

Nacionālisms, kas savijas ar dažādām ideoloģijām un diskursiem, piemēram, populismu un konservatīvismu, veido mūsdienu pasaules politisko klimatu, eklektiski atveidojoties gan caur sekulārām nozīmēm un simboliem, gan etnosimboliem. Reklāmas ir visaptverošas, un to loma ir ļoti būtiska tieši cilvēka identitātes veidošanā. Reklāmas palīdz mums veidot sociālās saiknes un dod iespēju piešķirt jēgu precēm un idejām, kas mums tiek piedāvātas. Kad krustojas nacionālisms un reklāma, tad, lai izskaidrotu, kā pilsoņi kā patērētāji uztver nacionālos simbolus un retoriku, kā viņi saista nacionālo identitāti ar produktiem un pakalpojumiem, un kā viņi veido savus patēriņa paradumus nacionālās identitātes ietekmē, ir svarīgi vispirms saprast ar nacionālismu saistītās sociālās emocijas.

Lekcija notiks š.g. 26. septembrī no plkst. 14:30 līdz 18:00, 210. auditorijā, Lauvas ielā 4.

Asoc. prof. Aysel Tapan ir Kodžaeli Universitātes Reklāmas nodaļas pasniedzēja. Viņas pētniecības intereses saistās ar sociālajām un humanitārajām zinātnēm, īpaši pievēršot uzmanību tādām tēmām kā nacionālisms, reklāma, populārā kultūra un sociālā identitāte. Profesore ir vairāku akadēmisko grāmatu un zinātnisko darbu nodaļu autore. Viņas atklātā lekcija ir integrēta kursā "Starptautiskā un globālā komunikācija", kuru vada asoc. prof. Visvaldis Valtenbergs.

Dalīties